onsdag 7 januari 2009

you don't really care for music, do ya?

hejhejhej.

nu är sandra på väg till australien och jag och sanni har snackat ett bra tag ute i living room, samt käkat rocky road. :) jättenice! och vi har träffat de nya studenterna! trevligt trevligt. himlans tomt här annars, utan jennifer och sandra. we miss you! yaya. ska väl sova snart, jobbar iofs tea/dinner imorgon så jag börjar inte förrän halv tre men jag hade tänkt gå upp tidigt.

jag ska börja träna igen, gymma och springa. ska bli fit. dricka massa grönt te. se ut som på bilden nedan. i början av londonvistelsen. ja.

it's not a crime that you're here tonight...

lyssna: alexandra burke - hallelujah.

sweet dreams (om någon läser den här bloggen längre).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser den, kul att du trivs i London och att du fick stanna ett tag till. Saknar dock dig här hemma, du får höra av dig om du kommer hem till sverige och hälsar på! Såg förresten getingen häromdagen, haha :) Ta hand om dig gumman! pussar <3

Anonym sa...

ja förfan, jag läser. men du är dålig på att läsa, eller iallafall svara på sms!
gillade du inte min idé om att åka tillbaka till mallis i sommar? vi borde ju kunna boka in en semestervecka tillsammans.
åååh till magaluf!

Sara sa...

Jag läser!