torsdag 8 januari 2009

when he calls your name, jolene

sitter och lyssnar på slagsmålsklubben på jäättehög volym nu, för att jag är glad! jätteglad. life is good! jag mår bra fastän jag är förkyld. hehe. vet ni vad?

jag får semester den 2/2! wehej, två veckor är jag i freakin' SWEDEN! lyckan! wiho, det kommer bli så jävla bra.

måste säga en sak till; satt och kollade igenom sandras musik förut, och vad i hela helvetet hittar jag? bandet RÖVSVETT! hahahaha, som amanda började snacka om när vi förfestade på deras hotell här i london. internskämt, jag vet, men alltså fan vad roligt. hahaha.

och lisa, nu har jag svarat på ditt sms :) tack för att du påminde mig om att jag är segast på att svara på meddelanden. behövde en spark i arslet! :D

nu ska jag gå ut en sväng, behöver lite fresh air. m-m-m. pusshaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

en spark i arslet är vad han förtjänar!
vi kanske skulle skjuta honom... ännu värre, vi skulle döda honom.


skönt att du kommer till sverige :) då blir det absolut minst en helkväll uppe i min lägenhet med kissemissen och massa goda drinkar!
du borde vara hemma på min födelsedag dock. då blir det 20års fest...

Anonym sa...

haha ja sa ju att de fanns ett band som hette så:P