fredag 2 januari 2009

viva la vida

blev jätteemotional (fan vad fult det blev med svengelska) efter att jag skrivit den där årssummeringen men det är så jag känner nu. inte very emotional. inte jättekänslosam. jätteemotional. jag borde gå och lägga mig men istället lyssnar jag på coldplay - viva la vida om och om igen. som jag älskar den låten. beslut. ångest. osäkert. vad vill jag?

It was the wicked and wild wind
Blew down the doors to let me in
Shattered windows and the sound of drums
People couldn't believe what I'd become


klockan är tjugo i tre. jag börjar kl elva. och jag klagar på att jag inte får tillräckligt med sömn. hm. kaffetåren... jag säger då det.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag väntar på dig här hemma! jag och min lägenhet. det blir helkväll här när du kommer hem på semester till sverige!