torsdag 29 januari 2009

kompis, det går bra nu

jag vet inte vad som är värst; att mitt liv för tillfället har "det går bra nu" med petter som soundtrack, eller att jag inte köpt min bussbiljett till stansted airport än.

jag hoppas ni ser ironin i detta, för på jävligt länge är jag riktigt, riktigt glad. allt löste sig bara sådär, men det krävdes en hel del också. vi har fått lägenhet!! i clapham north. fatta grejen liksom! snacka om att det går bra nu.

på måndag drar jag till sverige och jag är så pepp. äter minimalt för att kunna frossa i allt svenskt och hemlagat när jag väl kliver in genom dörren till mitt radhus i sävedalen. jag blir nästan tårögd av tanken på gevalia bryggkaffe, estrellachips, hemlagat käk, triumfglass och arlas laktosfria mjölk. men först måste jag ju köpa den där jädrans bussbiljetten. japp, så nu är det jag som knallar bort till victoria station. har ju faktiskt varit uppe sen sju i morse. ja, ni hörde rätt. hade en del att uträtta + att jag ringde pappa på jobbet och berättade om lägenheten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis babe, till lägenheten :) ska bli sjukt kul att du kommer hem nu snart :D

Anonym sa...

Okeej va bra :) jobbar dock hela tiden men vi måste hinna ses, i alla fall en liten stund! Saknar dig så mkt gumman. Hör av dig när du kommer till Sverige :) Pussar babe <3