söndag 4 januari 2009

så var väl 2008

måste bara säga; det kan hända att jag skriver lite grejer som jag inte riktigt menar här. alltså, allt mitt tjat om beslut och sådär. jag är lite förvirrad just nu och behöver mest skriva av mig. så att ni vet.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? givet

2. Höll du några av dina nyårslöften? minns dem ej

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? neje

4. Dog någon som stod dig nära? nej

5. Vilka länder besökte du? cypern, england

6. Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009? garanterat.

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas? 30:e maj såklart, för jag har tagit studenteeen :)

8. Vad var din största framgång 2008? får nog säga mina betyg och jobbet här i london

9. Största misstaget? kan inte svara på det. finns väl en del.

10. Har du vart sjuk eller skadat dig? nä

11. Bästa köpet? jag vet inte! åh jag är så tråkig på svar...

12. Vad spenderade du mest pengar på? kaffe, kläder, alkohol (blev rejält med festande under -08)

13. Gjorde nånting dig riktigt glad? studenten, sälen, napa, balen, london, alla fester

14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2008? vart ska vi sova inatt? perikles, my cool - adam tensta, the way you are - timberland, rockaway - lazee, om du lämnade mig nu - lars winnerbäck & miss li, just like heaven - the cure, all these things that I've done - the killers, destination unknown, studentsången, livin' on a prayer - bon jovi, do you know? - enrique iglesias, samson - regina spektor. yada yada yada. kan hålla på i hundra år.

15. Vad önskar du att du hade gjort mer? tänkt över mina synder. hahaha, nej men slappat mer kanske?

16. Vad önskar du att du hade gjort mindre? slösat pengar

17. Blev du kär i år? inte direkt

18. Hur tillbringade du julen? jobbandes i dining room på royal air force club

19. Bästa boken du läste i år? jag har varit helkäääss och knappt hunnit med att läsa. minns att jag läste en asbra men nu kan jag verkligen inte komma på vilken det var. to be continued...

20. Största musikaliska upptäckten? regina spektor

21. Något du önskade dig och fick? jobb

22. Årets bästa film? mamma mia och sex and the city-filmen. twilight var himla schyst med

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? var först ute med jennifer och folk från garrick club, dan efter vart det brunch med jennifer, sandra och sanni :)

24. Vad fick dig att må bra? som alltid; ALLA mina vänner. guld värda.

25. Vem saknade du? eftersom jag för tillfället bor i london så saknar jag givetvis mina kompisar hemma som ett as.

Inga kommentarer: