lördag 10 januari 2009

how will i know

jättespännande frågor alltså!

Stjärntecken: våg
Lång: 178 cm
Hårfärg: blondie
Ögonfärg: blå. folk säger att de är de fortfarande medan jag anser att de är mer gråblå. gillart.
Skostorlek: 38-39
Mest nöjd med: utseendemässigt mitt tjocka blonda hår och så är jag väldigt nöjd med mitt ansikte med. annars så, att jag numera nästan alltid är glad (går ju under namnet smiley swedish på cluben) och sen så är jag faktiskt väldigt snäll med.
Minst nöjd med: min hy och att jag fortfarande lätt stör mig på folk och är lättirriterad. sen så är jag seg på att svara på sms med ;P latis.
Favoritårstid: sommar! åååh härliga sommar.
Mat: oxfilé, risotto, caecarsallad, sallad med grillad halloumiost, spaghetti med köttfärssås. allt ska va hemlagat såklart
Dryck: kaffe, mineralvatten, cola. vad gäller alkohol så är det öl och rosévin
Favoritaffärer: dorothy perkins, new look, h&m, body shop, primark? höhö
Vad använder du för jacka just nu: peaken, svinkallt ju. annars skinnjackan
Tröjstorlek: M
Jeansstorlek: 30

Din/Ditt första:
Operation: aldrig opererats
Piercing: öronen när jag var 8 bast
Husdjur: min kisse linus, min älskling, -92
Semester: tror första var lanzarote eller mallorca när jag var bäbis
Konsert: damn, ingen aning... tina turner -98? troor det

Just nu:
Äter du: åt precis nudlar med fetaost
Dricker du: pepparmintste
Ska du: sova
Lyssnar du på: gyllene tider - kung av sand
Väntar du på: golden girls kl 09.00 imorgon
Tittar du på: den här skärmen
Har du på dig: mjukisbyxor, linne, kofta


Din framtid:
Barn: absolut, när jag har hittat exakt det jobb jag vill ha, tjänar bra med cash och är allmänt nöjd med mig själv
Giftermål: alltså vet inte. kanske
Karriär: jag vill bli ännu bättre inom detta. så är det bara. vill fortsätta inom restaurangbranschen fast som något högre. kanske jobba med catering eller så. får se.

Har du någonsin:
Kysst en främling: japp
Rymt hemifrån: nepp
Röntgats: neje
Krossat någons hjärta: vet inte faktiskt
Nobbat någon: jaa
Gråtit när någon dött: ja

Tror du på:
Kärlek vid första ögonkastet: hehe nja... inte hänt mig
Gud: nejnejnej
Mirakel: ja klart, det händer ju.
Aliens: men nej
Magi: vad menas? typ häxor och sånt? nej
Ett himmelrike: vet inte med den punkten. tror inte det.
Tomten: HELT KLART :D
Änglar: mjaaa.. gulligt. men nej


Blandat:
Är du kär i någon: inte kär nej...
Önskar att du bodde någon annanstans: nej jag trivs här
Tycker andra att du är attraktiv: ja (folk som inte svarar ja på denna frågan är knäppa, det finns alltid folk som tycker man är attraktiv)
Dricker du: ja
Använder du droger: nej
Vilket shampoo använder du: john freida
Vad är du rädd för: allt våld och skit här i england. folk blir stabbade varje vecka och massa annat hemskt.
Gillar du att tvätta: nej men det är absolut inget jobbigt

Inga kommentarer: