måndag 12 januari 2009

Would you crucify or damn me...

en del nätter blir verkligen inte som man tänkt sig, men gud vad roligt det är att vara impulsiv. efter jobbet drog jag en snabbis till puben, fick en gratis öl och chillade med folk från cluben. efter det kände jag att det enda rätta var att dra hem och sova. satte mig vid datorn en stund, lyssnade på musik och tog det allmänt lugnt. helt plötsligt ringer telefonen och jag höll på att ramla baklänges. trodde det var min tyska granne som hört min musik eller nåt sådant (den kvinnan klagar på allt och följer ALLA regler, palla fralla), så jag svarade mycket artigt och var beredd på en första klassens utskällning. men det var inte anja, utan anne, som bjöd in mig till hennes rum för lite drickande. så himla nice! :) jag, hon, hennes pojkvän och jay har suttit där tills nu och druckit vin, öl och käkat choklad. jag som tänkt gå och lägga mig tidigt, haha. men det här var så värt :) supermysigt. fick med mig en miniflaska diet coke och en miniflaska vodka till mitt rum, så jag hade tänkt ta mig en nightcap och sen sova. är ledig imorgon, gött, men jag har en massa viktigt att göra. typ skaffa engelskt bankkonto och sånt. åh, jobbigt, men nödvändigt. vill ju ha cash, liksom.

vaya con dios - don't break my heart.
mycket tänkande som vanligt. speciellt till den här låten.

Inga kommentarer: