lördag 31 januari 2009

you can't find your missing piece

coldplay - talk.

världens flummigaste dagar alltså, jag ska berätta allt när jag kommer hem för det är så sjukt kul. hahaha. life is good. börjar jobba om sisådär 40 min och gylfen på mina absoluta favoritserveringsbrallor är sönder. lite jobbigt, vet inte hur jag ska lösa det (kan ju ta ett annat par men de är inte lika bekväma alls) så jag funderar på att fixa detta problem tillfälligt med säkerhetsnål eller nåt. haha! flummigt. på måndag hörni! sverige sverige sverige. xxx

3 kommentarer:

Anonym sa...

hello darling :) hur är det i nya lägenheten? har ni kommit iordning än?
vi måste försöka få ihop dagar då du är ledig så mkt som möjligt så jag och krille kan komma & hälsa på!
puss, love you hun. <3

Anonym sa...

...dags att uppdatera bloggen, månne?

Sara sa...

Sluta inte blogga, Jossan!