tisdag 27 januari 2009

ayia napa

jag har sen i somras (nån gång efter att jag och emelie kommit hem från ayia napa) fått massa kommentarer i min blogg om folk som vill veta mer om bartenderkursen vi gick. först tänkte jag att det måste varit nån som av en ren slump halkat in på min blogg, läst att jag gått bartenderkutbildning hos grabbarna grus och helt enkelt varit intresserad att gå kursen själv. men det har på senaste tiden blivit en hel del frågor från folk som vill veta mer om hur kursen var och allting. så jag gick helt enkelt in på google och sökte på 'grabbarna grus barskola', och vad ser jag? där ligger min bloggjävel med mitt hysteriskt glada inlägg om ayia napa dagarna efter vi kommit hem därifrån. men allt som står där är sant, vi hade verkligen så roligt som man bara kan ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha klockrent! Det var tider det :P Saknar dig gumman snart kommer du hem och då får vi snacka massa minnen! :) <3 Men du har inte svarat hur länge du ska vara hemma än ju?! heh, Svara! :) Pussar i tusen vännen <3