tisdag 20 januari 2009

vi tar en runda till och jag bjuder

jag har ätit för en hel vecka - seriöst, som om jag ska gå i ide eller nåt. jag, sanni, louise och julian var på brasiliansk restaurang vid victoria station där det var buffé + att det sprang runt människor och serverade kött hela tiden. det fanns liksom inget stopp. och jag som käkar så långsamt hängde knappt med i svängarna, haha. blev ett gäng caiprinas på det med, sjukt nice verkligen. gillade stället. efter det blev det en sväng till puben, två staro och två tequilas. satt perfekt. sen lite rödvin och snacks på det. aaaah. för i helvete. när ska man tagga ner liksom.

tack fina vänner för att ni kommenterar så mycket. åh vad det betyder. verkligen. jag hoppas ni vet det. skriver ju mest svammel här men era kommenterar betyder verkligen... mycket. <3

countdown - 12 dagar to go. take off!!

Inga kommentarer: