måndag 5 januari 2009

pour myself a cup of ambition

är ledig nu, känns som om jag har semester av nån knepig anledning. öh. det får jag inte förrän i februari, men det är väl kanske bra det. nåt att se fram emot och sådära. det har kommit nya studenter hit nu, två från ester (och därmed sweeeeden) och två från holland (som jag av nån anledning hälsade med ett hurtigt svenne-"hejhej!" på). sandra drar till australien imorgon och jag har hjälpt henne med packning och sådär. i sez veckor är hon borta och hon kommer ha det så ballt + vara brun som en brownie när hon kommer tillbaks.

imorgon ska jag gå och KLIPPA mig för helskotta, mitt hår är värre än en risbuske (känns det som) och jag får panik snart. lite nervös bara, frisörer brukar ha en tendens att klippa bort alldeles för mycket jämt. och nu ska jag förklara mig för en engelsman på köpet. får väl se hur det går.

drog en sväng till puben igår kväll och chillade med jay och mel, mycket trevligt. några pints och en gratisshot (sourz apple, mmm), helt perfekt. sedan gick jag och köpte micropommes och ben&jerry's caramel chew chew och chillade framför dallas alldeles för länge. imorgon ska jag inte sova bort hela dan! blev iofs väckt klockan tio av att pappa ringde och berättade att det var -16 grader hemma (!!!!) helskotta. jag har blivit en mes! här ligger det på nollan och jag hackar tänder jämt. wimp!

ska göra nåt annat nu, hejdå bloggen for now. laddar upp lite bilder från nyårsafton förresten, inte helt fel! :)



Inga kommentarer: