måndag 31 mars 2008

how many special people change?

träningen gick som på räls, förutom att jag och nina (my sis) inte kan stretcha bredvid varandra. det går inte! börjar bara garva hela tiden. alltså, inte HAHAHA direkt, utan mer sånt där hejviförsökerverkligenskärpatilloss-fniss. fniss också. kan det blir mer käckt? höhö. lite roligt. vi har båda alltid stört oss utav bara helvete när nån legat och småskrattat under stretchingen. haha. "men vi är ju bäst". för att citera lisas gamla klassföreståndare i sjuan. lisa förresten. jag saknar dig! nu loggade hon in på msn, så passande :D

nej hörni, nu avslutar jag. snart "100 höjdare - världens skönaste land" ju! filip och fredrik, great. förstår inte vad jag tänkte på när jag inte gillade dem förr. hemska tanke. det är ju min humor precis. skön humor.

1 kommentar:

Sara sa...

Filip och Fredrik <3