lördag 15 mars 2008

maybe i'm an open book...

sitter och lyssnar på for your eyes only med evelina sewerin, idol 2007. jag ryser. hennes version är bättre än originalet.

riktigt mysig förfest hos carro igår, tack för det, hjärtat. på blvd blev det dans i fönstret, med utsikt över avenyn. eller, ja. en liten bit iallafall. så nice. lisa ringde mitt i dansen och jag hoppade mycket graciöst ner och hörde förvånansvärt nog vad hon sa. hade så gärna tagit bussen hem med henne istället, så jävla tråkigt att sitta helt ensam på nattbussen med massa tjatande partillefjortisar runt omkring sig. hade ingen musik heller. bad. men men. tack för kvällen iallafall! :)

lyssnar på black and white med michael jackson nu, istället. den kom förövrigt på blvd igår, då blev jag överlycklig. jag älskar den låten.
--

for your eyes only, only for you.
åh. fin.

1 kommentar:

Zofina sa...

Tack själv gumman! <3