tisdag 18 mars 2008

jag vill bara dansa nu

helt rätt med timbuktu just nu. underbara skåning!

vinarbetet är väl klart då, orkar inte fixa med det mer. känns som det blivit massa fel med faktan. på nåt sätt. men det hoppas jag inte. kanske slänger in nån bild senare, får se.

nationella gick braaa! skulle aldrig bli nöjd med G+ på en svenskauppsats annars, men den här gången blev jag faktiskt det. hade lite halvt hjärnsläpp samma dag som vi hade nationellt, haha, och ämnena tilltalade inte mig för fem öre. så jag blev nöjd! fick ju VG på det muntliga.

SNÖN ÄR BORTA! haha, what's up with the weather? sol, snö, sol, snö... men jag klagar inte, är evigt tacksam bara solen tittar fram! snön kan ju dra åt helvete.

just det, flaket är betalt och vi har valt utspringslåt. studenten nu, tack! :)

nu blire gossip girl och kaffe. great!

1 kommentar:

Sara sa...

Lyckades hela klassen enas om EN låt? OMG, vilken?!