fredag 14 mars 2008

utgång

oh, oh, oh, oh, sweet blogg o' mine.
sitter här och leker 13 år igen, haha :) lisa svarar inte på msn och jag minns hur det var när man var 13-14 och någon inte svarade på msn. "nehe, skit i det dååå :(" haha. man var allt rolig. lisa, förresten, jag fick sms av henne i morse. hon ska på fest i sin klasskompis SJUA i vasastan, ikväll. sjua! i vasa! shet.

anyway, ikväll blir det utgång igen, först förfest hos carro :) ska bli riktigt nice med lite tjejsnack och sådär. I like. kvällen igår var helt okej med, chill på stars 'n' bars med billig öl och ooze (!), vår älsklingsalkohol i sälen. vi blev helt till oss. haha. mysigt var det.

nej, om man skulle göra sig iordning nu. en bild säger mer än tusen ord, så jag borde vara lite lätt stressad... bilden under talar sanning, det är precis så degig jag är nu. hjääälp.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har fått en ovana att glömma min msn på när jag inte är hemma :O förlåt.

och ja, lägenheten var rena lyxen! precis mitt emot ches amiz ;)
dock blev jag slagen så ja... haha