tisdag 4 mars 2008

chatty

bra dag, kan inte vädret fortsätta vara såhär? lovely!

oh god, skickar folk fortfarande runt mail med "VARNING MSN KOMMER INTE LÄNGRE VARA GRATIS AAAAH HJÄLP"? har fått flera nu. shitans. okej, första gången man fick ett sånt mail (vad kan man ha varit, tretton, fjorton?) trodde man på det. en liten stund. maan. lägg ner.

var och tränade med nina förut, hur gött som helst. och förresten, haha, stördaste grejen hände ju i morse. vaknade av att min mobil ringde, okänt nummer. jag svarade och det var från friskis. uppenbarligen så hade jag redan ett årskort registrerat, som skulle räcka fram till september -08. men det hade inte killen, som fyllde på mitt kort häromdan, sett. så ja, pengarna tillbaka och jag har både gym- och gympakort fram tills september. hur bra som helst! även om gym inte är min personliga favorit, men aja. får köra på det med, i år med. muskler! beach -08, hell yeah!



näe, nu blir det snart kaffe och gossip girl. mmm. mysigt.

velvet underground - femme fatale.


snygg man på bilden förövrigt.

1 kommentar:

Puckolino Tenenbaum sa...

vilket absurt sätt att vakna på! *asg* vem av dom var det som ringde? ;P