onsdag 19 mars 2008

can't let it go

dagens; goo goo dolls - can't let it go.

mamma har tjatat om att jag ska boka tandläkartid i en halv evighet ungefär (fick boka om så himla mycket i höstas så min tandläkare tyckte det var bättre att jag bokade en tid själv när jag kommit hem från sälen), men har jag gjort det? ehum. bokade precis klipptid. älskar mina prioriteringar!

lov nu förresten, det är ju bara för bra. redovisade vinarbetet idag förresten (så nu slipper ni höra mer tjat om det) och johanna tyckte det var jättebra, förutom att jag rörde lite för mycket på mig när jag pratade. haha, kan aldrig stå still när jag håller föredrag. nevermind, inget slår maggans redovisningsdanser på högstadiet iallafall!


ska gymma om en timme, sedan ska jag inte göra nåt. slappa framför tv:n med te och kaffe. är sugen på båda. imorgon ska vi provgöra några av glassorterna till vårt projektarbete. yammi!

Inga kommentarer: