söndag 16 mars 2008

sunny day

mysig lördag, ute på vischan, nämligen hos lisas man krille. vi käkade godis och ostbollar, kollade på melodifestivalen och röstade på nordman. självklart :D iallafall jag och lisa. perelli var väl en helt okej vinnare måste jag säga, hellre hon än sanna nielsen. dessutom så har ju charlotte vunnit en gång tidigare, det kanske betyder nåt? haha, take me to your heaveeeen!

kvällens bästa var ju förresten när nour gav falskleget till amy diamond. hahaha, eller "hem till byn", till sibel. helt klockrent.

när spektaklet tagit slut drog jag, lisa och krille till tintin's och köpte asgod nattmat, mums! tack för kvällen :)

idag har jag gymmat, druckit kaffe och pluggat lite. så brukar ju mina söndagar se ut. blaha. det är sool idag! gissa vem som är glad. regnhataren nr 1 liksom. oh sunny day, oh happy day.

Inga kommentarer: