lördag 8 mars 2008

nightswimming

orka att jag blivit värsta slösaren. förr gick aldrig under 1000 kr på mitt bankomatkort. jäävla fjällen, haha.

har blivit bloggberoende och läser numera säkert 10 bloggar om dan (ingenting för inbitna bloggers i know) och ser liksom det som ursäkter hela tiden. är det normalt?! typ, "nej nu måste jag faktiskt göra arbetet. ooooj, en ny blogg. den måste jag ju läsa!" yada, yada, yada...

usch, hade nog fått i mig alldeles för mycket socker och koffein igår. när jag skulle sova var jag alldeles skakig och hade typ hjärtklappning. kanske borde dra ner på kaffet? öhm, ja. iofs var det nog kombinationen för mycket kaffe + godis + chips som utlöste dessa efterslängar, men jaja. haha. förresten. myskvällen med maggan och lisa var jättemysig, vi tre har liksom inte heller pratat och umgåtts på en halv evighet. bra där. <3

jag vill ha sol. och jag vill ha träning. jag vill ha fler bloggar att läsa. jag vill inte göra mitt vinarbete. jag orkar inte ha ångest för småsaker. fuck off.

Inga kommentarer: