måndag 31 mars 2008

"äntligen känns det som vår..."


...så sa jag igår när jag och carro var ute och gick. trots att solen inte sken kändes luften sådär härligt vårig och liksom sval. kan ju iofs till stor del bero på att man ställt om klockan. det var ljust fastän klockan var åtta. härligt! och idag ösregnade det. åh, underbart, vad motiverad jag var att gå upp i morse alltså! heh. kom upp i bra tid iallafall, trots att jag inte kunde sova inatt. kom till skolan, hade "bordsdekorationer" och fick ett schema över vad vi hade kvar av kursplanen. sista teoretiska provet är typ en vecka innan studenten. shit! trodde betygen skulle vara satta då. yeahyeah, efter lektionen åkte jag till porthälla och lämnade tillbaks en bok på bibblan. kände mig sjukt grym. köpte en svart tubtopp på gina tricot förresten. mycket nice, fast lite stor. men det fick gå. ville inte ha en korallblå liksom, inte min färg tror jag. sen åkte jag hem och här sitter jag. ska nog träna med nina sen, riktigt sugen på det.
(bilden är tagen någon gång i september -07)

Inga kommentarer: