onsdag 2 april 2008

stuck in the 90's

vilodag. har tränat tre dar i rad. egentligen skulle jag vilja dra på mig löparskorna och ge mig ut i slingan idag igen, men jag är inte så puckad att jag gör det. kroppen behöver vila emellanåt och dessutom regnar det. skoldagen har varit bra, serveringen var chill och religionen inställd. jackpot! bara att bege sig hemåt i ösregnet. sitter och knarkar ace of base' gamla 90-talslåtar - I love it. don't turn around är och har alltid varit min favorit, så ladda ner eller lyssna på youtube nu!

Don't turn around'
Cause you're gonna see my heart breaking
Don't turn around
I don't want you seeing me cry
Just walk away
It's tearing me apart that you're leaving
I'm letting you go
But I won't let you know...


bjuder på bilden nedan, jag iförd mammas gamla 90-talssolbrillor! när jag kom hem med ett par, nästan identiska med de på bilden (fast lite mer "ray-ban"), i vitt förra sommaren utbrast mamma förvånat; "VA? är såna populära igen? jag har ju två par nästan likadana." haha, så de jag har på bilden är väl lite 'änglagård' kanske, men ändå heta. egentligen skulle man ju ha ett par äkta ray-bans, men vem har lust att slänga ut så jävla mycket pengar på ett par solbrillor? jag vill, men vafan... tänk om man typ skulle sätta sig på dem. haha, ångest? nä inte alls. äsch då, fejk funkar så bra så! men som sagt, mina vita är snyggare. var tvungen att tillägga det. åh herregud, vilket tjat! det här blogginlägget skulle ju bli smidigt och kort. nu avslutar jag. punkt!

1 kommentar:

Anonym sa...

mamma har 2 par, och pappa också... ray-ban. men jag vågar inte låna dem! jag vet att jag skulle bli dödad...