söndag 9 mars 2008

didn't I, didn't I, didn't I see you cryin?

I want you to want me, I need you to need meeeeee...!

varför har jag inte 10 orsaker att hata dig i min filmhylla? för att jag är sämst. haha, nej, det är jag faktiskt inte. men jag borde ju ha den filmen alltså. förjävla bra. och heath ledger är med i den. : ( han var så bra.

idag har jag;

- tränat kl 10 med maggie (vi är bra!)
- druckit kaffe och läst om en gammal filosof som drack 50 koppar kaffe dagligen, snart är jag väl där
- nästan gjort klart vinarbetet (nästan)

och jag kan tyvärr inte hänga med till parkan. synd som fan, hade verkligen velat. men det är första skoldagen imorgon, jag har ingen att dela taxi med hem och sista bussen går typ tolv. men det är bara för att det är första måndagen på två månader. sen ska jag fan med! lovar. :)

förresten. det måste vart min och lisas förtjänst att nordman slog ut carola.vi röstade som galningar, allt för att se schlagertantens min när nordman ropades upp. så klockrent, helt fantastiskt! medan vi njöt av detta ögonblick åt vi kladdkaka med grädde och sourcream less fat-chips. life is good. <3

cheap trick - I want you to want me.

2 kommentarer:

Sara sa...

Carolas min. Lyckligaste stunden i mitt liv.

Puckolino Tenenbaum sa...

Melodifestivalen! Min fot! Du skulle sett på Hitchcock-film med mej och Nina istället! Orangea karlar och mystiska damer med våldigt målade ögonbryn! Det var tider det! *börjar sjunga* "I’m bringing the 50's back!"