onsdag 12 mars 2008

simply the best

har vart ganska duktig idag. gick upp kl: 6 (!), åt en stadig frukost, haha och kom till skolan jättetidigt, vilket var segt som fan. vi fick reda på att johannes, vår serveringslärare, är sjukskriven så därför ska vi ha en annan lärare ett tag framöver nu. spännande! typ inget bokat i restaurangen idag, så fucking segt. haha, men vet ni vem som helt plötsligt kom in och ville äta lunch? "har du ätit gamla kläder nån gång?" kim anderzon, sällskapsresan. klockrent! ;)

fick tillbaka religionsproven, eller, vi fick reda på resultatet. VG! blev helt chockad, trodde jag skulle få typ IG. religion är ju inte min starka sida direkt, därför trodde jag det skulle gå åt helvete. höhö, men jag blev ju asglad såklart!

världens bästa pappa fyller år idag med, 56 bast! grattis! :)

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hoppas du frågade henne om hon ville ha lite gamla kläder ;)