torsdag 10 februari 2011

under my thumb, a girl who has just changed her ways


brrr. det är kallt. efter att ha gått upp för helvetesbacken där jag bor (den är inte brant, bara så jävla seeeg, sävedalenmänniskor, know what i mean) och sagt varenda svordom som finns ungefär (plus några hemmasnickrade) var jag dyblöt och iskall och inte alls på plugghumör. hade la helst slängt mig framför tv:n iförd mjukisbrallz och hoodie och dragit på typ flashdance. hela myskittet liksom. men har ett körkort som ska tas SNARAST så jag ligger ej på latsidan! och idag fick jag äntligen höra de upplyftande orden; "då ska vi väl snart boka uppkörning". hade kunnat köra av vägen i samma stund men jag kept my cool :D fan va nice! plugg, plugg, plugg och körning, körning, körning med andra ord.

träningspaus nu, längtar. ber om ursäkt för bilden, haha.

rolling stones - under my thumb
duran duran - ordinary world
elton john - tiny dancer
irene cara - flashdance

så jävla BRA! puss

1 kommentar:

lisa sa...

skönt baby! nu har du snart kortet :)
saknar dig <3 need to talk.