fredag 18 februari 2011

hey! you're playing with my delirium

fredagsplanering;

- falcon crest (ännu en 80-talsserie. som dallas fast detta utspelas i san fransisco. love it)
- träning med emelie, längtar
- plugg?!
- shopping
- middag
- fest


hur jag nu ska hinna. lite stressad men det ska nog gå bra. ska dra på mig träningskläderna nu. lär bli ett jobbigt pass så jag är beredd.


ellie goulding ft. tinie tempah
- wonderman (älskar, älskar, älskar)
jimi hendrix - hey joe (min manager brukade alltid sjunga den till mig, haha, skulle aldrig erkänna det till honom men jag saknar fan yohann. vi bråkade lika mycket som vi garvade ihop.)
lady hawke - my delirium (kom som hastigast i nån reklampaus ibland i london. otroligt snabb reklam men jag minns att jag älskade refrängen till den här låten. still do)
marit bergman - i will always be your soldier (den här låten väcker minnen från högstadiet. så jävla skönt att man inte är 14 längre men alltså... ibland saknar man ju det. lite.)


nu ska jag byta om!

Inga kommentarer: