måndag 7 februari 2011

paint me a perfect picture and make sure you cross the line

vilket pissväder det var idag! jag och emelie passade dock på att dra en riktigt svettig genomkörare på friskis i morse, så jävla gött. ont i hela kroppen men det är så värt. träning i mitt ♥

haha, varje gång jag och emelie snackar om folk i sävedalen/partille så inser vi att vi inte kallar en jävel som bor där för sina vanliga namn. cp-niclas, herr g, handduksmannen, larsie, knarktanten, getingen... listan kan göras oändlig. hahaha, typiskt sävedalen. lite fucking åmål-style sådär.

har mailat med lite folk i london nu och jag drar snart dit för lite businessresa. lol! skämt åsido, ska dit och göra upp lite saker. hahaha, låter som att jag ska styra upp barfight eller nåt. "göra upp saker". GET TO THE POINT JOSEFIN! ska dit och snacka med människor på mitt gamla jobb :) say no more!

halkan på onsdag. är nervös, men det ska man la va. även om alla säger att det är asroligt. jag har ju en tendens att klanta till det omöjliga dock. vore ju fint att kugga halkan. neeeej för fan. nu är jag nervös! palla mig :)



lisa och jag i helgen ♥

Inga kommentarer: