onsdag 16 februari 2011

först en hjälte, sedan en mästerdetektiv, allting kan man bli med en smula fantasi



har gjort mina naglar ja! är asnöjd, och bra pris dessutom. många ställen i den här stan tar såna överpriser va. 350 pix kostade detta, riktiga akrylnaglar och proffsigt gjort blev det med. valde rosa färg, som vanligt :)


sov riktigt gott inatt, drömde inget och vaknade upp utvilad. härligt! dock med halsont och fortfarande back pain :( det knäckte till på träningen i lördags och sedan dess har det hållt i sig. får hoppas det ger sig nu för jag vill träna!! men jävligt bra med ont i halsen också. det har visserligen släppt redan men man vet ju aldrig, kan ju komma tillbaks. i dessa förkylningstider menar jag. och så SNÖAR DET?! det är ej kul längre, varför blir det alltid såhär? att jag in the end of the day hatar snö och vinter med passion istället för att tycka att det är lite mysigt och fint. kanske för att snöhelvetet dyker upp varje gång man bara råkar viska "vårkänslor". snön ba; TRY ANOTHER ONE! *hehehe*

ska boka in två lektioner tänkte jag, har betalat in för mycket till bilskolan nämligen. hmm, får placera ut dem strategiskt. det ultimata hade ju vart uppkörning innan jag drar på business trip. men det lär jag inte hinna.

har lyssnat en hel del på PJ harvey idag och kan inte komma fram till vad jag tycker riktigt. här är några som jag gillade iaf;
PJ harvey;
the mess we're in
let england shake
the last living rose



sen så har jag lyssnat sönder denna fina låten från kalle blomqvist, mästerdetektiven lever farligt (snacka om snabb övergång, från pj harvey till astrid lindgren, thats me höhö). de hjältemodiga. älskar filmen, var längesen jag såg den nu. får ta och göra det. jaaa, jag är en tant och jag älskar mina tantmoments :)

lägger in lite norgebilder här, tänkte ladda upp alla på fb snart (är otroligt seg men det vet vi). här kommer nåra smakprov så att säga, i svartvitt. varför inte? :) älskar dig maggie!

Inga kommentarer: