torsdag 17 februari 2011

smoke, lingers 'round your fingers


ah, är på ett strålande humör om jag ska vara helt ärlig! morgonen började väl inte direkt klockrent fast det var ändå rätt komiskt får jag erkänna. drömde en himla nice dröm va, och väcktes såklart av hemtelefonen. det var pappa som skulle försäkra sig om att jag gått upp (vill verkligen inte missa nån körlektion pga av försovning) och jag mumlade; "japp" varpå pappa svarar: "ja men det hör jag ju på dig att du är, va bra!" *klick*. jag kutar tillbaks till sängen och försöker komma tillbaka in i drömmen. drrrrrrrrrrrrr! amen va i HELVETE. hemtelefonen igen. denna gången mamma som kollar att jag är uppe (mina föräldrar litar verkligen på mig), haha ;) tredje gången gillt dyker jag tillbaks till min säng och blundar... phchdbangboomcrash. introt till "london" med the smiths drar igång för fulla muggar (mitt alarm) och alla som vet vilken låt jag snackar om vet också att början på låten inte är nådig. haha. jag lyckades med andra ord inte återskapa den förbannade drömmen. fail.

men på körskolan gick allt jättebra, min lärare tyckte jag körde lugnt och säkert och vi diskuterade uppkörning och teoriprov. om 3-4 veckor bör det bli. underbart!! ska bara få in precis all teori i skallen och köra dygnet runt tills dess. det här blir brännbra :)

ska nog träna lite nu, vill till friskis egentligen men pappa och jag ska ut och köra vid den tiden mitt pass är. eller, passet jag vill gå på. kanske tar en löparrunda. inte jättesugen på att ge mig ut i kylan dock. fast jo, ska det bli beach 2011 så ska det. har ju inte blivit det på länge, visserligen kan man typ inte bada i england och när jag väl gör det tycker folk jag är knäpp. som när jag badat i brighton i somras;
- i took a swim the other day in brighton
- where?
- IN BRIGHTON
- are you mad?!

hehehe. man är väl ingen mes heller. älskar att bada men det gäller att få kroppen fit först. löpning nu. ja.

scooter - j'adore hardcore
the smiths - london
rolling stones - it's only rock 'n' roll (but i like it)
flashdance soundtrack - she's a maniac

bra springlåtar :) tjing!


x

Inga kommentarer: