torsdag 24 februari 2011

benen på ryggen, lite som ett stretchingpass

hej! är helt slut efter ett jävligt intensivt ki-pass med emelie, trodde seriöst jag var grön i ansiktet när vi körde sista syretoppen. hahaha, men jävlar vilken peppande träning, grymt. har ju gått på ki-gympa för flera år sen men nu var passet helt annorlunda. bättre tycker jag :) och fick ur mig alla aggressioner, alltid bra. kom hem vid halv nio och käkade mat och nu ska jag snart dra och nanna. ska köra dubbelt halv nio imon och sen blir det träning på det. pangpangpang. gillar när det går undan :)


och vill bara säga att jag mår väldigt bra, så härligt.

lite musiktips måste jag ge också;

mr mister - kyrie
lady sovereign - my england
afasi & filthy - benen på ryggen
starship - we built this city
bruce springsteen - my hometown
whitesnake - here i go again (live)

1 kommentar:

Mli sa...

vi leverar som om det genererade mera deg i våran portmonä.. Måste andas ut! Jag är helt slut efter passet idag asså, om du va grön i ansiktet så var jag nog blå men imorgon kör vi igen. Natti! <3