onsdag 9 februari 2011

and i'm indestructible

ÖVERLEVDE HALKAN! och tyckte det var asroligt, hade kunnat köra där hela kvällen, haha. nerd. känner mig så pepp på körkortet nu alltså, inget ska stoppa mig nu. nu ska jag ta det! vilken frihet att vara själv i bilen, kommer njuta av det maximalt när jag väl har mitt körkort. bara min grymma musik och jag. :) körning kl 12 imon, dags att leverera. fucking hell, jag har faktiskt en tidsplan. det måste speedas upp. jag är på rätt väg dock. som fan.

ska slagga snart, har faktiskt köpt en veckorevyn (när köpte jag senast en veckotidning?) och ska fixa lite mintte. yum. i london köper jag tidningar typ varje dag, det gör jag inte här. skvallret är 100 x roligare i UK, kan vara en anledning.

keane - everybody's changing
black eyed peas - the time (dirty bit)
lady antebellum - i run to you
tinie tempah ft. ellie goulding - wonderman
robyn - indestructible
DEV, the cataracs - bass down low
gyllene tider - ljudet av ett annat hjärta (live -96) ♥


alltså, skapligt blandad lista. gyllene tider på slutet, kanske inte passade in riktigt men who cares. jag lyssnar på allt. och när jag av en slump halkade in på gt igår och lyssnade på ovanstående låt blev jag så glad och galen av längtan till sommaren att jag lyssnade på den ca 18 gånger. och att det är en liveversion är bara helt fantastiskt, får mig att tänka tillbaka på sommaren mellan åttan och nian då jag, lisa och anton åkte till skövde en stekhet dag och hoppade sönder oss till gyllene tider. senare såg vi dem från berget i lunden med, då de spelade på nya ullevi. jag ritade många hjärtan i min dagbok den natten. kär 14-åring. aw. vart tar tiden vägen? haha. men alltså... SOMMAR NU JA GÄRNA! ♥

ge mig allt du vill och allt du kan!

Inga kommentarer: