lördag 12 februari 2011

hold on to that feeling

har vart på trevlig middag med min familj + ninas pojkvän. asgott käk och nice vino, dessert to die for och espresso och cointrau som avslutning. perfekt! träffade även frida innan och fick lite skvaller och garv, käkade sushi och goda cupcakes på espresso house. låter som om jag inte gör annat än käkar. haha, så är inte fallet! men tränar man så kan man unna sig, det vet vi :D (jag och emelie var självklart och tränade i morse, hehe). som jag tänkt så många gånger innan (och skrivit på bloggen haha)... vem ska jag tacka för att jag fick den bästa familjen och de bästa vännerna i världen? without you i'm nothing ♥

efter middan drog vi hem och jag hävde mig på soffan och drog på dirty dancing, en av mina absoluta favoritfilmer. satt och log hela filmen, gör alltid det. jag älskar den, den är så jag. man ska göra det man vill och kanske inte riktigt vågar egentligen, men ändå så ska man ta steget. some will win, some will lose. precis som när jag drog till london först. jag bad pierre om betänketid över helgen minns jag.
- ja, men du måste verkligen bestämma dig snabbt, josefin.
med bultande hjärta gick jag över drottningtorget efter skolan. majsolen stekte, studenten var nära. jag hade precis blivit erbjuden jobb i london. vad i helvete tvekade jag på? tänkte jag när jag gick mot min buss. helgen var så jävla lång. när jag fick syn på pierre måndag morgon näst intill skrek: "JAG VILL TILL LONDON!!" det bästa beslut jag någonsin tagit. nog för att jag var pissnervös och undrade vafan jag gett mig in på när jag och jennifer stormade in på raf club första gången, haha. bästa beslutet. och sen jag hörde journey - don't stop believing första gången så har det alltid varit mitt motto. don't stop believing ♥

xxx

Inga kommentarer: