tisdag 8 februari 2011

i beg your pardon, i never promised you a rose garden




take that
- patience
texas - inner smile
lynn anderson - rose garden





tre låtar som passar helt perfekt idag! underbart att vakna upp och se vårsolen utanför fönstret. mitt hjärta slog en frivolt och jag fick hur mycket energi som helst. älskar våren. har gjort teorifrågor, gick asbra. de sitter nu, vill bara göra provet. medan man fortfarande kommer ihåg dem, höhö. nej men alltså. åh. känner mig lite stressad. ehe. "lite stress ökar prestationsförmågan". PUKE! ni ser. har bara körning i skallen. vilken eldsjäl.

detta vädret får mig att tänka på åttan. när vi tog promenader om kvällarna och skvallrade om allt och inget och köpte godis på videon. nostalgi.

halkan imon. nu är jag NERVÖS.

Inga kommentarer: