måndag 7 februari 2011

sent men. såhär var 2010!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? japp.
2. Höll du några av dina nyårslöften? va hade jag för några?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? flera stycken faktiskt!
4. Dog någon som stod dig nära? nej, fruktansvärt glad för det.
5. Vilka länder besökte du? frankrike, norge
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? vill bli sådär megaglad igen.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 31 juli. leaving party när jag lämnade raf och fick reda på att k blivit singel. ville bara explodera den dan, så lycklig var jag. spontana samtal mitt i natten "i loooove you, bye!" "love you toooo!" <3
8. Vad var din största framgång 2010? att jag insåg att jag mådde dåligt och slutade på raf, drog hem och började med körkortet på allvar. det var verkligen nödvändigt och nu vet jag vad jag vill. ska flytta tillbaks till london men ska göra allt annorlunda.
9. Största misstaget? trodde för mycket på en viss person.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? svimmade utanför min lägenhet pga stress. fick mig en tankeställare. inledde även min sverigesemester i feb starkt med körtelfeber.
11. Bästa köpet? mitt träningskort, har börjat bli mig själv igen. älskar träningen
12. Vad spenderade du mest pengar på? alkohol och restaurangkäk
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? självklart. 2010 har vart bra. det var helt fantastiskt när alla på jobbet visade hur mycket de tyckte om mig när jag sa att jag skulle dra från london ett tag. eller när jag fick se honom utanför tunnelbanan där jag bor, nybliven singel och med utsträckta armar. den lyckan var total.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? journey - don't stop believin <3, devlin - london city, devlin - ft. yasmin - runaway, devlin - brainwashed, blink 182 - i miss you, katy perry ft. 3OH!3 - STARSTRUKK, alexandra burke - all night long, eminem ft. rihanna - love the way you lie, alicia keys - empire state of mind (part II), eminem - not afraid, shakira - waka waka, knaan - wavin flags, lady sovereign - so human, pixie lott - cry me out, chipmunk ft- esmée denters - until you were gone, leona lewis - i got you, maskinen - kärlek vid sista ögonkastet, volbeat - maybelline in hofteholder, the outfield - your love, ellie goulding - your song, the saturdays - ego, coheed and cambria - wake up (acoustic), oskar linnros - från och med du, alicia keys - try sleeping with a broken heart, alicia keys - doesnt mean anything, lady gaga - telephone, enrique iglesias - i like it. listan kan göras jävligt lång, know what i mean.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? använt mitt gymkort i london. slarvade asmycket
17. Vad önskar du att du gjort mindre? helt ärligt. druckit mindre alkohol. har ändrat mig väldigt mycket nu
18. Hur tillbringade du julen? åh. jag var HEMMA i sverige med min fantastiska familj <3
19. Blev du kär i år? JA. fucking big time. tyvärr gick det åt helvete.
20. Favoritprogram på TV? come dine with me, alan carr, big brother (UK) och golden girls.
21. Bästa boken du läste i år? el choco
22. Största musikaliska upptäckten? får bli lady sov. love the biggest midget in the game <3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en tripp till min andra hemstad
25. Något du önskade dig men inte fick? nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? firade med the swedish house mafia i london (alltså mina svenska flatmates!) <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? njae. vill inte tänka så, jag är stolt över mina beslut
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? mycket blondietops, tighta brallor och stora sunnies
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner!!! och min familj. alla pepptalks <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? D E V L I N. marry me!!
31. Vem saknade du? i london mina kompisar i sverige, i sverige mina kompisar i london. + mannen då. :(
32. Bästa nya människorna du träffade? finns flera!

2 kommentarer:

Mli sa...

Åh, hon har bloggat! :) <3

josss sa...

its a start :D <3