torsdag 5 maj 2011

you can see my heart beating, you can see it through my chest

me tummy hurts :( fyfan har haft ont ungefär hela dan, sen 5 i morse med andra ord. ah. känns som mensvärk. kuuul om den skulle vilja komma på besök nu när vi ska dra clubbing imon. aja. det är bra att den kommer hursom. hehe. jobbade brekkie-lunch idag och det va okej, inte speciellt busy. cp-trött nu och hade tänkt ta en nap men bangar nog det faktiskt, tänkte dra bort till brixton och kolla i lite affärer istället. inte helt fel. och på lördag kommer pappa! han och några workmates ska kolla fotboll i helgen och vi ska ses på lördag kväll och gå ut och käka :) så nice, saknar mamma och pappa! men inte att bo med dem dock. hehehe. älskar mitt egna space, men vem gör inte det? så iallafall, blir la pubkäk med bärs på lördag med andra ord. får bli denna veckans jag-får-äta-vad-jag-vill-idag-dag. aye. och just det. fortfarande så laddar jag upp råmycket bilder på mig själv, MEN det är inte bara för att jag älskar mig själv (hehe) utan för att jag glömt min kamera ungefär varje gång vi vart ute :S imon ska jag ta med den!

jag exakt precis just nu. sliten som fan, haha.

Inga kommentarer: