söndag 22 maj 2011

the clock kept tickin' i just moved with the times

oi. ska snart nana tänkte jag, om jag kan! har sovit så jävla länge flera dar nu, har jobbat sent. men är så trött, har kommit in i något av en svacka tror jag. har fina människor runt mig iallafall och det betyder så mycket. hihi. ska försöka komma iväg till gymmet imorgon och när jag väl är där boka ett session med min pt. nervös som fan, för jag måste ju såklart väga mig då. vill verkligen inte det! känner jag mig själv rätt så kommer jag bryta ihop, kul liksom. på gymmet. förvisso har jag redan gått ner, det känner jag, men jag lär få chocken ändå.


förhoppningsvis når jag mitt mål innan bikinisäsongen har gått allt för långt! nu blir det tidning, sen sova. night night x

1 kommentar:

Mli sa...

Älskling.. Det spelar ju ingen roll vad siffran säger, det är ju hur man ser ut som räknas! Jag som aldrig, aldrig, aldrig brukar ställa mig på en våg gjorde det häromdagen och fick chocken! Hade gått upp 4-5 kilo!! Vet dock inte när jag ställde mig där sist men ändå.. Det var inte roligt att se! Men som sagt det är hur man ser ut som räknas och du är fin som du är baby! <3 <3 <3