tisdag 3 maj 2011

and i will walk on water, and you will catch me if i fall

jag är verkligen laktosintolerant. känner av vanlig mjölk eller grädde direkt, har t.o.m börjat få svårt för glass. :( enormt tråkigt för även om det finns jävligt nice laktosfri glass i sverige så skulle jag inte tro att ben & jerry's har någon, och absolut inte här i england. men men, spelar roll. finns värre allergier såklart. dricker mitt kaffe svart jämt nu, har börjat skita i att be om soyamjölk. och nu har jag vant mig! black coffee it is! känns bra. ska börja min diet nu med. traaadigt!  blir nytt gymkort imorgon och sen blir det inga sweets whatsoever, förutom en dag i veckan. massa grönt te på det med. mmh : / får hoppas man droppar åtminstone en size. jag vill se ut som jag gjorde förr. ska sova nu, har köpt en blaska och ska bara fixa lite mer mintte, och sen är jag redo för bed :) off imorgon och då ska jag och lisa ha telefon eller skypedejt can't wait. vi har så mycket att snacka om, helt otroligt. saknar dig love  

me and bestie (jag är completely yellow av nån anledning, hmm) I LOVE YOU.
 
lifehouse - storm

1 kommentar:

lisa sa...

den här bilden?! :D