torsdag 19 maj 2011

arm in arm, dusk to dawn, with the curtains down

jag hoppas jag gör rätt nu. alla dessa val, alla vägar man måste välja. jag tyckte inte alls det var nånting att flytta tillbaks till london, men kanske var det det ändå? alla andra verkar vilja välja sverige in the end of the day. jag vill inte det. men gör jag rätt? hur ska jag veta det. jag vet inte. jag vill inte göra nån besviken. och så säger jag inte för att jag tror att folk inte klarar sig utan mig. don't get me wrong - när jag var tolv hade jag aldrig kunnat drömma om att ha så många vänner som jag har idag. det är en konstig känsla när man var the average girl hela mellanstadiet ungefär. nu har jag fantastiska vänner både i sverige och i england. jag är evigt tacksam. och ni betyder så mycket för mig, mer än vad jag kanske visar.


Inga kommentarer: