tisdag 3 maj 2011

me not working hard? yeah right picture that with a kodak

åh. en alldeles för lång sovmorgon, as usual! kommer aldrig somna sen. så seeegt! men ja. ska dra mig iväg till gymmet nu, hade tänkt byta till ett annat. innan har jag alltid gått på queens mothers gym vid victoria men de hade uppenbarligen ändrat villkoren för raf-anställda (fram till 1:a april i år har vi alltid fått en jävligt bra discount på kortpriser) så jag funderar på att joina fitness first som ligger mycket närmre där jag bor. då kanske jag kommer dit oftare med! frågan är bara vafan det kommer gå på, hittar inte nåt om priser på hemsidan alls. eeh. hoppas bara inte det blir uppemot 50 quid/månad. men det lär det bli. ah. beauty is paiiin. pain för min plånbok.

näe, ska sticka nu. hörde att det var snö i sverige? här är det soooool :)

pitbull ft. ne yo - give me everything

bästa låten just nu. LYSSNA!  see u later x

Inga kommentarer: