tisdag 3 maj 2011

she's got nothing on (but the radio)

HAHA, jag dör! vad tror ni lilla bekväma josefin åkte på? black label card, det absolut bästa träningskortet man kan ha, med access till fitness first-gym världen över (utifall att jag vill dra och träna i typ frankfurt liksom, varför inte, eh?) personal trainer, och allt man kan göra på gymmet. omfg, och det kostade mig skjortan givetvis! så nu får jag träna varje dag ja, innan eller efter jobbet, men nu jävlar är jag pepp! kan dessutom knata bort till gymmet med, skitbra, tar mig la en tio min kanske. sweet! men aj vad det sved i plånkan. dessutom var det miljoner med fit, heta män i gymmet när jag fick min intoduction tour och jag blev alldeles shaky och typ fnissig haha. allan som visade mig runt babblade på och jag svarade typ enbart ahaaa och mmh haha fan va pinsam jag är. glodde sönder mig på männen istället för de olika maskinerna. (a)

neej, nu ska jag se om det är nåt färt pass jag kan dra på ikväll, eller om jag bara tar mig en genomkörare i gymmet. blir bra, träning imon innan jobbet med. kör 1-9 så det är bra. laters x

Inga kommentarer: