tisdag 3 maj 2011

flip it, slap it down, it's gonna get nasty, hypnoti-notico, hypnoti-notico

jenny from the block is so back this year! man, hennes platta (haha platta) LOVE? verkar helt strålande, det lilla jag hört iallafall. sitter och lyssnar igenom den på spotify nu. och hur het är inte kvinnan då? fött två barn och är över 40 och ser ut som typ 25. wellwell, hon kan ju fixa med sitt utseende dygnet runt och spendera alla pengar i världen på sig själv så att det är ju inte så konstigt va. men ändå, jennifer lopez is mint again!

fastnade framförallt för denna; until it beats no more. så fin.


 

Was in a place for the pain
With a broken down heart in despair
He took away my feeling
And made it hard for me to care
(Oooo)
But then you crashed through the door to my soul
Put back all the pieces and made me whole

I was living in the past
 (Oh no)
Now I'm never lookin' back
I'm never lookin' back









(bild från mallis -07)

saknar spanien när jag lyssnar igenom albumet. har alltid haft en thing för españa. innan jag flyttade till england ville jag prova att bo i spanien ett tag. älskar landet, människorna och värmen. ah. och paella och sangria då ;) haha.

hehe. just det! var och tränade sönder förut. gick asbra! svetten rann och jag insåg att jag inte tappat mycket kondition alls. bra! pepp pepp pepp. kollade real - barca medan jag körde på treadmillen och såg ut som en idiot antagligen för jag blir alltid så medryckt vad gäller fotboll. haha, svor och viftade med armarna så fort barcelona höll på att göra mål. sånt freak man är. aja, kvinnan bredvid mig sjöng ultrahögt till sin ipod, så man var ju inte ensam om att va lite bäng va. haha. väntar på att lisa ska ringa nu!! ska bli så nice med en catch up :)

xxxx

Inga kommentarer: