lördag 21 maj 2011

it was nothing but a quick thing kids games, kiss chase, just a quick fling, now i’m hoping you never go missing

jag vart så himla seriös igår så nu får det bli lite frågor. och just det, mår bra men är stressad och orolig över en sak. mitt humör går lite upp och ner, men det får vara okej. snodde listan från niotillfem.



Hur mycket shoppar du för varje månad? det varierar som fan! är dock shoppinggalning så det kanske ligger på 1000-2000/månad.
Har du mer skor än kläder? absolut inte, har ett gäng dojor som jag älskar och har inte typ 40 par som alla andra tjejer.
Favoritplagg? för tillfället jeansshorts, slappt linne och hoodie eller adidas/nike-jacka.
Favoritfärg på kläder? midnattsblått, svart, rosa.
Favoritfrisyr: "your hairstyle is boring darling!" sa min gayvän förra veckan, haha så jag antar att jag inte ändrar den så ofta. gillar att ha poker straight med luggen flätad, eller riktigt stora lockar.
Bästa mönster: hatar mönster
Bästa accessoar: min silverklocka
Underkläder? dyra bh:ar och spetsknickers
Hatplagg? inget fan av maxiklänningen




Bästa maträtt? blodig oxfilé, ost- och skinkfylld kycklingfilé, potatisgratäng, och typ allt som har med fisk och skaldjur att göra
Bästa efterrätt? mammas cheesecake och vit chokladpannacotta med hallonsås
Bästa dryck? kaffe, isvatten, cola
Hatdryck och maträtt? pina colada, grapefruktjuice. alla äggrätter!!!
Bästa alkoholdryck? öl, vin, champagne
Använder du smör på smörgåsen? ja fast har helst philly
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis!! massa saltlakrits och kola och polkagrisar 
Bästa soppan? mushroom soup utan bitar, sparrissoppa
Favoritglass? lakrits, polka, himmelsk röra, ben & jerry's caramel chew chew och cookie dough



Har du barn? neeeeeej.
Är otrohet okej? absolut inte
Älskar du någon? älskar många!
Betyder familjen mycket för dig? mest.
Bästa klimatet? vaaarmt! 25 + är smuckert.
Hemmafest eller krogen? hemmafest!! finns inget bättre

 
 


 
Jobbar eller pluggar du? jobbar på raf club, london.
Vad vill du bli? är ju utbildad men ah, funderar på att byta spår totalt. kanske make up-artist eller stylist.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? det gör jag. vem hade jag varit om jag inte valt den vägen jag valde? det skrämmer mig lite ibland.
Är lönen viktigast? näe men den spelar in!

 

Inga kommentarer: