tisdag 8 mars 2011

you hold me in your hands, you won't let me fall


vill visa upp två av ringarna jag köpte i london btw. finns massa stora klumpiga ringar att införskaffa längs hela oxford street så jag köpte på mig en del. älskar stora ringar. mina händer har varit oerhört läckra en tid nu, förr var jag värsta nagelbitaren. eller, det var la rätt många år sen nu men jag har ändå inte direkt brytt mig om mina naglar förrän typ... nu. haha. nej men, hade gelnaglar typ hela sommaren så då var de ju snygga eller så, men alltså. beauty is pain och hela denna vintern har mina stackars sköra naglar varit lövtunna. haha. bokstavligt talat. som när en försäljare hoppade på mig på house of fraser (varuhus i london) förrförra året. hon skulle lura på mig nagelprodukter (helt grymma visade det sig, för ja, klart jag köpte dem) och ville se mina händer. kommentaren; "eh, what have you done to your nails? im gonna fix these hands!" haha. dog lite. nu skulle hon se mig :D

har fått dille på lifehouse. speciellt from where you are. så himla fin och jag blir så glad av den. och det kryper i hela kroppen för det här med att vänta kills me literally. man vet aldrig hur saker blir, det vet jag. men hoppas kan man. och jag är hopeful.

uppkörningen måste gå vägen helt enkelt. måste. har inte mycket tid att spela med om den första inte funkar nämligen. har bokat saker tätt, tätt, tätt eftersom jag vill iväg så fort som möjligt. och för att mitt jobb vill ha mig asap. är rätt stressad, men på ett bra sätt.

nu ska jag lista lite bra lifehouse-låtar. perfekta att somna till leendes. mår bra av denna musik. ah.

- everything
- from where you are
- storm
- you and me
- by your side
- falling in
- somewhere in between

If I could just see you
Everything would be all right
If I'd see you
This darkness would turn to light

And I will walk on water
And you will catch me if I fall
And I will get lost into your eyes
I know everything will be alright
I know everything is alright

Inga kommentarer: