måndag 14 mars 2011

marching through the fog

oi!

vilka dagar alltså. är hypernervös inför min uppkörning och lektionen jag hade idag var extremt viktig eftersom jag var tvungen att leverera om man säger så. tacka fan för att det gick helt klockrent, förutom att jag missade fetaste skylten borta i askims industriområde. haha. vilken lättnad det var efter lektionen alltså, nothing's gonna stop me now. studsade in på bilskolan (bokstavligt talat, haha, som en annan tönt) och satte mig och gjorde teori med devlin dånandes i öronen. woah! snart uppkörning och teori!! sen londonflytt. igen. ♥ och devlin ja, rekommenderas som fan. vilken man, så jävla handsome och en helt grym rapper. just nu har jag fastnat för marching through the fog, men hela bud, sweat and beers-albumet är helt grymt. riktigt tung, brittisk hiphop.

ska nog gå och sova tidigt idag, om det nu går. haft lite sömnproblem på sistone, mycket stress och så. nu känns det dock som om en tyngd lyfts från mina axlar (eller, fler än en) vilket borde få mig att slappna av och sova bättre. ska ta lite te och läsa veckorevyn. mys.

saknar mitt hjärta enormt mycket nu ♥ vackraste katten i världen, skulle göra vad som helst för att få tillbaks honom. jag gick verkligen i bitar när han försvann, trodde tårarna skulle ta slut. love you more than life ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: