fredag 25 mars 2011

the moon is alright, the freeway's heading south, my heart is going boom! there's a strange taste in my mouth

peace in my mind! vaknade upp totalt utvilad idag och behövde inte tänka på teori eller övningskörning för hej jag har körkort!! förlåt för tjat men jag är så glad, ni anar inte. efter regn kommer solsken, literally! har körkort och flyttar till london assnart, vill inte säga exakt när än. men det är snart! har iofs sagt att jag ska flytta tillbaks "snart" hela hösten så jag antar att folk bara suckar när jag säger det ännu en gång. hehe men nu är det snart! tjatmosteeeer. tog bilen till skatås idag efter en enormt välförtjänt lie-in och sprang en runda. host!! tänkte helt avslappnat att 5:an klarar la jag galant. WTF?! har jag nånsin ens sprungit femman? eller har jag tappat hjärnan? 2,5:an är rena drömmen i jämförelse med fucking femman. enbart backar och inga nådiga sådana. trodde jag skulle dö och höll dessutom på att skita på mig när en snubbe med hund kutade förbi mig. dessutom så vart hela slingan (nästan, nej men jävligt mycket) täckt med snö/is. "nu ramlar jag" tänkte jag vid ett tillfälle och kraschade såklart framstupa sekunden efter. there goes my blackberry tänkte jag och såg framför mig hur skärmen var i bitar. men neehej! min bb never lets me down! härligt. slog i knäna dock men fortsatte såklart min runda ändå. dock fick jag typ terränglöpning på köpet eftersom det uppenbarligen inte gick att springa på isen. fruktansvärd löprunda helt enkelt men va gör det? jag är nämligen jätteglad ändå :)

har suttit på altanen och druckit lite bärs med pappa och snackat ett bra tag. alltså mamma och pappa ♥ bäst i hela världen. om jag blir en hälften så bra förälder som dem åt mina egna barn (om jag skaffar kids) så är jag nöjd. i'm lucky :)

blir nog en lugn kväll, är dock sugen på fest. men eeeeh vi får se vad som händer! imon är det emelieornas inflyttningsferre och jag can't wait! kommer bli grymt. mina fina kompisar, blir så glad över allt ni skrivit och sagt till mig angående att jag klarade körkortet. det värmer så jävla mycket, jag fattar inte att jag har så fina vänner. would kill anyone for you ♥ älskar er!

roxette - sleeping in my car ♥


latersssssss! / jos

Inga kommentarer: