torsdag 24 mars 2011

I AM THE ONE AND ONLY

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är sällan jag skriker rätt ut av glädje, brukar kunna hantera situationer, men fan inte idag! höll på att krocka med en brud påväg ut från vägverket :D KÖRKORT MOTHERFUCKER! IM SO HAPPY I COULD DIE ♥ återkommer när jag sansat mig lite, 24/3 - ett datum att minnas för då tog JOS körkort!! :)



oh, är på topp!! totaaaalt, och fint väder är det. men den här körkortsutbildningen, helvete vad jobbig den har varit. skojar inte! bland det värsta jag gjort. nog för att jag lärt mig så fruktansvärt mycket men jag tyckte jag kunde köra bra för längesen. såattee. gjorde teoriprovet i måndags först, fick 51. trodde inte det var sant, 1 jävla fucking poäng ifrån godkänt va. grät sönder mig och trodde allt var kört. var nådigt nervös igår när jag hade min uppkörning! speciellt eftersom jag körde som en tok med min körlärare precis innan, han trodde nog inte jag skulle klara mig. jag var så nervös att jag skakade när jag tog fram mitt leg på trafikverket. fick köra med en skön snubbe dock. ett under att jag inte missade en enda skylt eller körde fel. klarade backningen runt hörn och parkering och han anmärkte inte på nåt. haha, jag hade verkligen hjärtat i halsgropen när jag stängde av motorn utanför vv efter uppkörningen. "jahapp. körningen är godkänd". YOU WHAT?! "skojar du?!" vräkte jag ur mig och började nästan skratta av lycka. han tittade på mig som om jag blivit bäng; "nej?" WOOOOHO, flög ur bilen och min lärare såg så jävla förvånad ut haha, men glad såklart. så fort jag kommit hem och ringt runt alla och skrikit (av lycka denna gången), haha, bokade jag ny tid för teori och fick redan idag. lika bra tänkte jag och åkte dit vid 8 i morse. hur nervös?! pissnervös! den här gången gick jag igenom varje fråga och ändrade lite saker dock. "10 min kvar!" stod det helt plötsligt på skärmen. det här går aldrig tänkte jag och tryckte darrande som ett asplöv på "rätta". GODKÄND. AAAAAAAAAAAAAAH :) blev så paff att jag gav ifrån mig nåt konstigt ljud och bara stirrande leendes på skärmen. tjejen mittemot mig glodde på mig, haha. who cares?! sprang fram till bruden vid skrivbordet och fick mitt körkortsbevis. sen sprang jag som sagt ut från trafikverket och ringde och smsade alla. den här glädjekänslan har jag inte känt på jävligt länge!! helt otroligt, sån jävla lättnad! fyfan va jag är braaa! :)

dagens låt; chesney hawkes - the one and only på repeat! :D

Inga kommentarer: