söndag 20 mars 2011

and high up or down below, when you're too in love to let it go



jahapp, nästa vecka är alltså the week om man säger så. otroligt glad att jag äntligen är här men samtidigt så jävla nervös att jag inte vet hur jag ska hantera allt. tänk om jag failar? får inte. jag kan det här nu, och jag vill inget mer än att klara det.

min tanke var la att jag skulle råplugga idag men det har inte riktigt funkat va, har gått igenom det viktigaste och gjort lite frågor. och tryckt i mig salt & vinegarchips. värt. har hittat ett gäng nice låtar med som har fått gå på repeat medan jag försökt få in allt. please please please. let me get what i want! this time. och en sak till. jag har ingen aning om vilka som läser det jag skriver här, men jag vet att vissa av mina kompisar gör det. jag har typ bara skrivit om mig själv i slutet. nästan enbart. och laddat upp bilder på mig. lite tråkigt, men det ska bli ändring när detta är klart. körkortet alltså. det har tagit upp hela min tankekraft lately. 24/7, baby saudade som en brasse sagt. ha, kul att säga så om körkortet. det är nog en människa som tagit upp min tankekraft 24/7 med. x

journey - patiently
ice nine kills - what i should have learned in study hall
the used - smother me
chantal kreviazuk - feels like home
12 stones - lie to me
tracy chapman - the promise
maskinen - kärlek vid sista ögonkastet

och så låten som är ungefär bäst i hela världen; coldplay - fix you ♥ tröttnar aldrig.


Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Inga kommentarer: