tisdag 15 mars 2011

you can reach me on an airplane, you can reach me with your mind

hiya. har verkligen varit rastlös idag fast inte direkt kunnat göra nåt. eller jo, men har bara en sak i skallen och det är uppkörning. harre, va nervös jag är. snacka om att bli hållen på sträckbänken, även om jag inte kan påverka nåt än eftersom jag inte haft körningen än. men assåååå. vill bara göra den nu. klarar jag den så lär jag höras över hela göteborg för jag blir gladast i världen isåfall. INGET OPTION att inte klara den dock för det ska jag göra. måste. åh. ah. anyhow. det var underbart väder idag för en gångs skull och det gjorde mig på bra humör såklart. gick och gjorde lite teori på skolan och drog ut och sprang en runda sen. gick jävligt bra, tog ut mig maximalt. skönt. satte mig och gick igenom lite plugg från teorihelvetesfanboken sen och proppade i mig lösgodis och kaffe tills jag höll på att spy. haha. lisa räddade mig från att dö av tristess dock medan jag försökte få in allt om parkering i huvet ♥ JOHAN GLANS I VÅRA HJÄRTAN! :D

tänkte tipsa om några grymma löparlåtar; (för den som är intresserad)
black eyed peas - the time (dirty bit)
infinite mass - bullet
bullet for my valentine - tears don't fall
scooter - j'adore hardcore


stannar man till dem har man noll motivation! jag måste bara framåt.
you ain't gotta look far, look forward


sovtime nu eller? har fortfarande sömnproblem. usch. jag som ÄLSKAR att sova. just can't. kan tipsa om en härlig lugn låt dock; brenda russell - get here.

I don't care how you get here
Just get here if you can


U K ♥

Inga kommentarer: