lördag 26 mars 2011

det berömda nattsvamlet

"sitter du och sover framför tv:n nu igen? gud vad du är tråkig! tråkig, tråkig, tråkig! är min madeleine där?"

hahaha, dör. älskar bertavsnitten. är jävligt trött nu och citatet bara popped up in my head. så att säga. men jag har haft en skapligt tradig kväll så citatet stämmer väl in rätt bra ändå haha! man ville ju festa till det men hej istället blev det the perfect storm (som var bättre förra gången jag såg den, alltså i femman) och chips, popcorn och cola. tjena 90-talet! det var inte igår. och helt solo då men vafan, kan la inte skada. blir ju feeeezt imon och då är man fit for fight! vad pratar jag om? lite sömn kanske? jaaaapp. sitter och letar fina låtar atm. ni kan gärna tipsa om ni har några på lager. lugna, fina (ej töntiga självklart) låtar, att koppla av och sådär till. härligt! har en del att fixa imorgon tror jag bestämt. måste hitta nåt fräsigt att ha på mig + inhandla alkohol och dessutom funderar jag på att ge mig an helvetesfemman igen. jo jag tackar ja! så jag ska nog sova nu, är sjukt trött så det blir gött :) det rimmade. höhö.

ah, här hittade jag en fin låt. creed - one last breath ♥

nightiii! x

Inga kommentarer: