måndag 7 april 2008

oh, he speaks the languages of love

"du är sodastreamad o'boy."

ledig imorgon (thank god för att esters anordnar så mycket tävlingar), måste fixa med femrättersuppdukningen, träna och hinka i mig ännu mer grönt te. inget godis på en vecka, i'm pretty proud of myself. har unnat mig lite skit iallafall, det måste man. som typ chips. mmm. helgen har varit chill och bra, strikesen duggade tätt i lördags. bowlar-jossan, höhö. nej, det är ju så olika med det där. anser att jag hade mest tur. men det var jätteroligt att bowla iallafall, inte gjort det på evigheter. efter bowlingen drog jag, lisa, carro och krill hem till mig och såg "this is england". se den för helvete, grymt bra. en liten tanke bara; "fuck" måste vara engelsmännens mest använda ord. typ. eller inte. men de säger det jävligt ofta iallafall. you fucking say that...

vännerna; love you all. over and out. glöm aldrig.

Inga kommentarer: