onsdag 16 april 2008

dressed for success

mina vänner, balklänningen är här! har landat i min brevlåda och jag har provat den hundrafemtio gånger redan. sitter jättebra och är snygg! borde slänga in en bild senare. köpte den på "gojane" förresten, amerikansk internetsida. rekommenderas :) go jane! go me! go prom!

ska iväg och träna nu, sen blir det plugg ett tag. gäller att inte stupa på mållinjen nu. som våra klassföreståndare sa inför sista terminen i nian. haha, shit. det är ju fan tre år sen. YAY! tiden går och man blir ju bara så glad. hih.

ska hälla i mig en kopp grönt te nu. och just det, hamza var på esters idag. vad gör alla "andra avenyn"-skådisar på lindholmen? to be continued...

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja, visa bild på klänningen! Jag vill se! Och för övrigt tror jag att Andra Avenyn-skådisarna hänger på Lindholmen eftersom det spelas in där? Haha.

Jelliclecat sa...

jag är så med i svängarna!